wtorek, maja 12, 2015

Moje zakupy internetowe. Cabas.pl twój najlepszy bazar w sieci!

To co ostatnio odkryłam, przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Nie miałam bladego pojęcia o tym, że w internecie, w wirtualnym świecie można zaopatrzyć się w takie produkty.

Na pewno wśród Was jest wielu zwolenników kupowania zdrowych produktów od lokalnych dostawców, podobnie jak ja. Większość z nas niestety nie ma czasu na wycieczki po targowiskach, a więc zwykle zakupy kończą się na marketowej taśmie kasowniczej. Trzeba to przyznać z ogromną przykrością. Walka z tym to jak starcie Dawida z Goliatem. Nie mam czasu niestety na wycieczki na targ, który jest hen daleko :(

CABAS.pl wychodzi temu naprzeciw! Postanowiłam z tego skorzystać!


Wśród "półek" znajdziemy interesujące Nas produkty, które pochodzą od lokalnych dostawców. Tak, to się dzieje naprawdę.

Taki rynek w sieci, stworzony dla zwolenników zdrowego odżywiania, dla tych, którym zależy na tym co jedzą oni sami i ich rodzina. Tak też jest w naszym domu. Bardzo staram się, aby nasze posiłki były jak najbardziej zdrowe, pożywne i nie obciążające. Nie zawsze mam czas i nie muszę się z tego powodu obarczać winą, że go nie mam zbyt wiele - takie czasy. Mimo to, każdy może jeść zdrowo i z głową.

CABAS.pl skupia sprawdzonych dostawców, którzy są weryfikowani pod kątem jakości i nie ma tutaj miejsca na brak profesjonalizmu, tego możecie być pewni. Ja przekonałam się i tym na własnej skórze, a może raczej żołądku? :)

Jestem pewna, że kiedy wejdziecie na platformę CABAS.pl zdziwicie się, że w sieci można kupić nie tylko przysłowiowe "mydło i powidło", ale także ryby, mięso, wędliny, które mają niezbyt długi okres przydatności, mimo to produkt zostanie do Was dostarczony świeży i apetyczny. Dla mnie było to ogromnym zdziwieniem, zawsze myślałam, że internetowo takie rzeczy można kupić tylko w supermarketach oferujących możliwość robienia zakupów z dowozem.

CABAS.pl powstał również po to, aby można było wypróbować regionalnych produktów z różnych zakątków Polski, bo Polska właśnie słynie z produktów regionalnych, których smak przewyższa nie jeden francuski, czy włoski przysmak.
Sama jestem smakoszką, każda podróż kojarzy mi się z nowymi smakami i zapachami. Tutaj mogę je odnaleźć bez ruszania się z domu :)


Po kliknięciu w banner przeniesiecie się na najlepszy bazar w sieci!
Sama z tej mozliwości skorzystałam i nie żałuję.

W CABAS.pl możecie zaopatrzyć się w wiele produktów, są nimi m.in. podstawowe artykuły spożywcze, sery i nabiał, pieczywo i ciasta, mięso i wędliny, ryby i owoce morza, soki i napoje, a także kosmetyki i artykuły gospodarcze.
Szeroki wybór produktów, a także dostawców sprawia, że możecie zrobić zakupy w jednym miejscu, bez wychodzenia z domu i nie będą to zakupy marketowe, a takie po których nasze sumienie nawet nie drgnie, aby nas zadręczać. :)

Bardzo zachęcam choć do wypróbowania możliwości jakie daje CABAS.pl i pamiętajcie, po wejściu do świata CABAS.pl Wasze życie już nigdy nie będzie takie samo - będzie lepsze! Gwarantuję Wam to ja - matka Syna, która dba o Jego dobre nawyki żywieniowe. 

Ja juz spróbowałam, a Ty? :)
oczekujcie przepisów z produktami Cabas.pl, które już niedługo zagoszczą na blogu, będzie zdrowo i smacznie! 

1 komentarz:

  1. Całkiem ciekawy serwis, nie znałam go wcześniej, dzięki za ten wpis!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkiego smacznego

Copyright © Gotuj i Mieszkaj , Blogger